Решаване на конфликтни ситуации
Целта на програмата е обучаемите да :
- Да осъзнаят механизмите на собственото си поведение и подобрят уменията си;
- Да могат да отстояват собствената си позиция без участието на агресивно или пасивно поведение при назряла конфликтна ситуация;
- Да формират по-висока социална компетентност, помагаща им за успешно развитие и кариера.
Основни теми:
Предистория на конфликтната ситуация. Изход от конфликта. Как да не допуснем напрежение между хората в екипа.
Съдържание:
- Практика;
- Теоретична част;
- Ролеви игри;
- Упражнения с цялата група;
- Упражнение в малки групи;
- Обсъждане
Клиенти:
Мениджъри средно и висше управленско ниво в малкия и среден бизнес.
Екипи работещи в условия на повишено напрежение.
Продължителност:
10 часа